بانکوک تعطیلی مراکز تفریحی را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد

به اشتراک بگذارید:

شهرداری کلانشهر بانکوک دیروز (۲۲ ژانویه) اعلام کرد که از قوانین ستاد مدیریت وضعیت کرونا پیروی کرده و تعطیلی اماکن تفریحی را به مدت نا مشخص تمدید می کند. طبق این دستورالعمل کلیه بار‌ها، باشگاه‌های شبانه، مراکز کارائوکه و سایر مراکز تفریحی شبانه به مانند بقیه شهر‌ها تا اطلاع ثانوی بازگشایی نخواهند شد.

ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ با ابراز نگرانی‌ از اینکه بازگشایی این مراکز می‌تواند منجر به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا به ویژه سویه اومیکرون شود تاکید کرد که در مراکز تفریحی شبانه به خاطر اینکه اغلب مردم هوشیاری خود را از دست می‌دهند، پس آنها از پیروی از قوانین پیشگیرانه کرونایی عاجز بوده و منجر به انتشار بیماری می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که رستوران‌هایی که استانداردهای اداره ایمنی و بهداشت (SHA) پیروی می‌کنند و تاییدیه لازم را دارند می‌توانند تا ساعت ۱۱ شب از مشتریان خود پذیرایی و الکل سرو کنند.

متخلفان و قانون شکنان در صورت محکومیت مشمول یک سال زندان ویا جریمه نقدی از ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بات خواهند شد.

در همین حال، وزارت بهداشت عمومی تایلند روز یکشنبه (۲۳ ژانویه) اعلام کرد که در این کشور در طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ هزار و ۶۸۶ مورد دیگر کویید ۱۹ و ۱۲ مورد فوتی ناشی از این ویروس به ثبت رسیده است.

از زمان شروع همه‌گیری در اوایل سال ۲۰۲۰، ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۵۰۰ مود ابتلا به کویید ۱۹ ثبت شده است که از این تعداد ۱۵۴ هزار و ۶۵ مورد در سال جاری بوده است که تاکنون ۲ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۹ نفر بهبود یافته و ۲۲ هزار و ۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.