سگ همسایه زن ۷۴ ساله تایلندی را از پا در آورد

به اشتراک بگذارید:

سگی به یک زن ۷۴ ساله تایلندی که به دلیل آلزایمر به اشتباه وارد خانه همسایه در محلهٔ تاوی واتتانا در بانکوک شده بود، به طرز غم انگیزی کشته شد.

این حادثه حدود ساعت ۸ بعد از ظهر روز یکشنبه (۳۱ مارس) توسط صاحب خانه به ایستگاه پلیس سالادانگ گزارش شد. پلیس در بازرسی خود از صحنه، زن مسن که از ناحیه گردن بطور جدی زخمی شده و فوت کرده بود را پیدا کرد.

صاحب خانه پس از شنیدن صدای پارس سگ دو ساله تایلندی خود به سمت او دوید و سعی کرد او را از زن مسن جدا کند که متاسفانه قبل از رسیدنش سگ با ایجاد زخم‌های جدی او را از پا در آورده بود.

براساس گزارش پلیس، زن ۷۴ ساله با عروس و سایر اعضای خانواده در خانه مقابل صاحب سگ زندگی می کرد. او به بیماری آلزایمر مبتلا بود، که باعث شد وارد خانه اشتباهی شود و مورد حمله سگ قرار گیرد.

صاحب سگ به گزارشگر تای‌رات اعلام کرد که او معمولاً سگش را در طول روز در قفس نگه می‌دارد تا از هر گونه حادثه جلوگیری کند و آن را در شب برای محافظت از خانه رها می‌کرد.

افسر پلیس پاسگاه سالادانگ، اظهار داشت که پلیس هیچ اتهامی علیه هیچ طرفی صادر نکرده است، زیرا زن به دلیل شرایط سلامت‌ جسمانی، ناخواسته وارد خانه همسایه شده و قصد دیگری نداشته است.

عروس خانواده این حادثه را یک حادثه ناگوار تلقی کرد و تصمیم گرفت که علیه صاحب سگ شکایت نکند.

صاحب سگ مسئولیت این اتفاق را به عهده گرفته و پیشنهاد کمک مالی برای مراسم تشییع جنازه داده است.

گزارش‌های مشابهی از حملات سگ در سراسر تایلند منتشر شده است و بیشتر سگ‌های درگیر در این حوادث سگ‌های پیت بول بودند. در ژوئن سال گذشته، دو سگ پیت بول حیوان خانگی یک صاحب خانه پیر و بستری را در لامپانگ حمله و کشتند.

در جولای همان سال، حادثه دیگری گزارش شد که در آن مردم محلی در استان چونبوری در تلاش برا مهار سگ‌های بولداگ برای جلوگیری از حمله به مردم بودند که متاسفانه در آن حادثه یکی از سگ‌ها کشته می‌شود.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.