خدمتکار خوش‌شانس تایلندی، یک شبه میلیونر شد

به اشتراک بگذارید:

بنا به گزارش‌ها، زن تاجر فرانسوی که در جزیره ساموئی در جنوب تایلند سکونت داشت، روز دوشنبه پس از مرگش حدود ۱۰۰ میلیون بات دارایی‌اش را برای خدمتکار تایلندی خود به ارث گذاشت.

کاترین دلاکوت، ۵۹ ساله، صاحب پنج ویلای استخردار به ارزش ۱۰۰ میلیون بات در جزیره ساموئی، دارایی خود را به خانم نوتوالای پوپونگتا ۴۹ ساله که ۱۷ سال برای او کار میکرده، به ارث گذاشته است.

خانم نوتوالای گفت، دارایی‌های به ارث برده شامل ویلایی است که او در زمان مرگ خانم کاترین در آن زندگی می کرد، یک قطعه زمین دو رایی در نزدیکی ویلا، پول نقد، یک ماشین و سایر دارایی‌ها، هستند.

او گفت، خانم کاترین و همسر سابقش که او نیز فرانسوی است ۱۲ سال پیش به این جزیره نقل مکان کردند و افزود که این زوج بعداً طلاق گرفتند و متوفی به تنهایی در ویلا زندگی می کرد.

به گفته یاناپات مالای، کارآگاه ایستگاه پلیس محلی، گزارش شده است که کاترین روز دوشنبه با اسلحه خودکشی کرده است. او گفت که جسد او در یک تختخواب در کنار استخر در ویلای او پیدا شده است از ناحیه شقیقه چپش یک گلوله خورده بود و در مچ دست چپش آثار گلوله باقی مانده بود.

وی گفت: در نزدیکی جسد یک قبضه سلاح گرم ۴۵ میلی متری خودکار، یک گلوله، یک لیوان نوشیدنی الکلی، یک عینک آفتابی و یک پاکت سیگار کشف شد.

تحقیقات بیشتر نشان داد که خانم کاترین قبلاً ۵۰۰ هزار بات به خانم نوتوالای برای پرداخت هزینه مراسم خاکسپاری او انتقال داده است.

خانم نوتوالای که در خانه دیگری زندگی می کرد، معتقد بود که کارفرمایش خودکشی کرده است و گفت که کاترین کمی قبل از مرگش برای چند نفر پیام فرستاد و گفت که دارایی خود را به خدمتکارش خواهد داد.

بنا بر گزارش‌ها، متوفی به خانم نوتوالای گفته بود که از سرطان رنج می برد. خدمتکار گفت، با این حال، او در مورد تمایل به خودکشی چیزی نگفته بود.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.