تجدید اجرای دریافت مالیات از گردشگرانی که وارد تایلند می‌شوند

به اشتراک بگذارید:

دریافت مجدد مالیات از گردشگرانی که وارد تایلند می‌شوند دوباره به سرخط خبر‌های گردشگری تایلند بازگشته‌ است. اپراتورهای گردشگری تایلند از وزیر جدید گردشگری می خواهند تا طرح دریافت ۳۰۰ بات از گردشگران را از سر بگیرد زیرا آنها به ای باورند که این امر مانعی برای ورود گردشگران محسوب نمی شود.

شورای گردشگری تایلند (TCT) اعلام کرد که قصد دارد به محض روی کار آمدن وزیر جدید گردشگری، آقای سرمسک پونگ پانیچ، در مورد ضرورت این پروژه با ایشان گفتگو کند.

سوراوات آکاراوورامات، معاون شورای گردشگری، گفت، اکثر سهامداران صنعت و همچنین اتاق بازرگانی تایلند موافقت کرده‌اند که شروع دریافت این مالیات اهمیت دارد زیرا اولویت‌های توسعه گردشگری مکانیسم‌های دیگری برای جمع‌آوری مالیات ندارند.

به عنوان مثال، او گفت که سازمان گردشگری دارای ۵۶ استاندارد مرتبط با گردشگری است که اپراتورهای سراسر کشور باید آنها را اجرا کنند تا کیفیت خدمات را تضمین کنند، اما بودجه برای تنظیم استانداردهای گردشگری تنها ۱۰ میلیون بات در سال است.

آقای سوروات گفت: “ما مشکلات جدی با استانداردهای ایمنی داریم، سازمان گردشگری می‌تواند دستورالعمل‌هایی را برای هر نوع خدمات گردشگری مانند اتوبوس‌های تور، رستوران‌ها و فعالیت‌های ماجراجویانه تعیین کند، اما بودجه کافی برای نظارت و بازرسی تمام اپراتورها ندارد.”

آقای سوروات گفت، نخست وزیر سرتا تاویسین، برای افزایش تعداد گردشگران توصیه کرد که جمع آوری مالیات متوقف شود، اما شورای گردشگری معتقد است که اجرای مجدد آن بر جریان گردشگران تأثیر نخواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.