افزایش فروش خودروهای برقی در نمایشگاه خودرو بانکوک

به اشتراک بگذارید:

فدراسیون صنایع تایلند (FTI) می‌گوید: انتظار می‌رود به لطف رونمایی از مدل‌های جدید خودروهای برقی (EV) و کمپین‌های تبلیغاتی فروش، رزرو خودروهای الکتریکی در طول نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک همچنان در حال افزایش باشد.

سوراپونگ پایسیتپاتاناپونگ، نایب رئیس FTI و سخنگوی باشگاه صنعت خودرو، گفت که سازندگان خودروهای برقی قیمت‌های مقرون به صرفه تری همراه با نرخ بهره پایین را برای جذب مشتریانی که قصد دارند خودروهای جدید را بصورت اقساطی پرداخت کنند، ارائه می دهند.

تعداد کل رزروها برای خودروهای با موتور احتراق داخلی و خودروهای برقی تا ۳۱ مارس، پنجمین روز از رویداد ۱۲ روزه خودرو که از ۲۷ مارس آغاز شده، به ۱۹ هزار و ۱۵۷ دستگاه رسید.

تعداد کل رزروهای موتورسیکلت تاکنون ۱۷۲۳ دستگاه بوده است.

بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای برقی در رقابت با یکدیگر در زمینه طراحی‌ و فناوری‌های محرک الکتریکی هستند که در این رویداد نقش اساسی دارند.

آقای سوراپونگ گفت: “از آنجایی که مردم می‌خواهند خودروهای برقی را امتحان کنند، چهل و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک نقش مهمی را در این رویداد بازی خواهد کرد و باعث رشد بازار خودروهای برقی خواهد شد.”

در دسامبر سال گذشته، کابینه دولت یک بسته تشویقی جدید EV موسوم به EV3.5 را برای پیشبرد رشد صنعت خودروهای برقی بین سال‌های ۲۰۲۴ ۰ ۲۰۲۷ تصویب کرد.

این بسته شامل یارانه، کاهش عوارض واردات برای خودروهای کاملاً مونتاژ شد و کاهش مالیات ارزش افزوده است.

سازندگان خودروهای برقی شرکت کننده در EV3.5 ملزم به تولید خودروهای برقی داخلی از سال ۲۰۲۶ هستند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.