مرد سعودی پس از ۲۰ سال پرستار تایلندی خود را پیدا کرد

به اشتراک بگذارید:

علی بخاری، مرد ۳۳ ساله عربستانی، برای پیدا کردن پرستار تایلندی خود که بیش از ۲۰ سال پیش در دوران کودکی از او در عربستان سعودی مراقبت می کرد، سفری را آغاز کرد. او مدتها در تلاش بود تا او را پیدا کند، به این امید که محبت‌‌‌های او را برای مراقبت و بزرگ کردنش جبران کند که در نهایت، او پرستار دوران بچگی‌اش را در منطقه سونگ‌سانگ در استان ناکون‌راچاسیما پیدا کرد.

خانم بانین تونگچایتاناوایوو، ۷۷ ساله، در مصاحبه‌ای که با خبرنگار روزنامه کائوسود روز چهرشنبه (۱ می) انجام داد گفت، از سال ۱۹۹۲ از علی و برادرانش مراقبت می‌کرده است. در آن زمان، او به عنوان خدمتکار در عربستان سعودی کار می‌کرد. با این حال، پس از اینکه متوجه شد که پسرش در اثر تصادف جدی نیازمند عمل جراحی است، شتابان به تایلند برگشت تا از پسر خودش مراقبت کند. در آن زمان، علی ۱۴ سال داشت.

خانم بانین زمانی که علی و برادرش در عربستان سعودی بچه بودند از آنها مراقبت می کرد.

پدر علی تلفنی خریده بود و شماره‌ای در اختیار او قرار داده بود تا در تماس باشند. اما پس از بازگشت به تایلند، هرگز برای کار به عربستان سعودی برنگشت. اگرچه او این شماره تلفن را برای ۳۰ سال نگه داشته بود تا در صورت نیاز با علی در تماس باشد، اما هرگز فکر نمی کرد که علی برای پیدا کردن او به تایلند پرواز کند.

یک روز از هتلی در پاتایا با شماره‌ای که پدر علی برایش خریده بود تماس تلفنی دریافت کرد و آدرس او را پرسید. پس از آن، علی یک ماشین کرایه کرد و به سمت خانه‌اش در ناحیه نانسامبون، منطقه سونگ سانگ حرکت کرد.

لحظه ای که همدیگر را دیدند، علی با خوشحالی و اشتیاق دوید تا او را در آغوش بگیرد. هر دوی آنها اشک در چشمانشان حلقه زده بود. از زندگی و احوال یکدیگر پرسیدند. او حتی مانند گذشته در عربستان سعودی برای علی آشپزی می کرد.

دلیل اینکه علی به دیدن او آمد این بود که محبت‌های او را برای مراقبت‌ و بزرگ کردن او از بدو تولد جبران کند. علی که دید پرستارش در راه رفتن مشکل دارد، یک موتورسیکلت برقی سه چرخ برای او خرید تا مجبور به راه رفتن و درد پا نشود. او همچنین ترتیبی داد که یک ماشین او را به بیمارستانی در مرکز شهر ناکون راچاسیما ببرد و هزینه‌های سفر و ویزیت دکتر او را تامین کند.

قبل از بازگشت علی به عربستان سعودی، او گفت که هر سال برای دیدن او برمی‌گردد.

خانم بانین گفت: “هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بعد از چندین دهه دوری، علی همچنان دلتنگ من باشد. با وجود اینکه ما از کشورها و قومیت‌های مختلف هستیم، او تمام تلاشش را کرد تا من را پیدا کند و من بسیار خوشحالم و عمیقاً متاثر هستم.”


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.