رونق هتل‌های شهر ساحلی پاتایا پس از همه‌گیری کرونا

به اشتراک بگذارید:

هتل‌های پاتایا که سر‌به‌سر پر و بیش از ۹۰ درصد اتاق‌ها رزرو شده‌اند نشان از یک تجدید حیات قابل توجه دارد که این شهر پس از همه‌گیری کرونا تجربه می‌کند.

رئیس اتحادیه هتلداران شرق تایلند، اعلام کرده است که صنعت هتل‌داری پاتایا در حال رونق گرفتن است و نرخ پر شدن اتاق‌ها به بالای ۹۰ درصد افزایش یافته است، زیرا گردشگرانی از چین، روسیه و هند در کنار افزایش سفرهای داخلی به این شهر ساحلی سرازیر شده‌اند.

این روند قابل توجه توسط عوامل متعددی تقویت می شود، به ویژه ورود گردشگران روسی که به دنبال پناهگاه از سرمای گزنده و درگیری ناراحت کننده در اوکراین هستند. از اواخر ژانویه، پروازها به پاتایا افزایش قابل توجهی داشته است که منعکس کننده ورود تعداد بیشتر روس‌ها است.

علاوه بر این، بازگشت گردشگران چینی در اوایل سال جاری، احیای مجدد پاتایا را به عنوان یک مقصد گردشگری برتر تقویت کرده است. همچنین، گردشگران هندی نیز نقش بزرگی در رونق گردشگری پاتایا دارند.

غافلگیر کننده ترین آمار از سوی گردشگران داخلی است. این در حالی است که آمار ورودی گردشگران تایلندی در ماه ژانویه پایین بود، تعطیلات آخر هفته طولانی اخیر باعث افزایش قابل توجه تعداد آن‌ها شده‌ است که نشان دهنده آن است که پاتایا مقصد مورد علاقه آنها برای سفر‌های داخلی است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.