تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در تایلند یک کشته و ۴۷ نفر زخمی بر‌جای گذاشت

به اشتراک بگذارید:

اتوبوس حامل دانش آموزان که برای تور تحقیقاتی از استان ناکون راچاسیما عازم بانکوک بود در هنگام گذر از مسیر ورودی به خروجی با کامیون حامل نیشکر برخورد کرد. در این حادثه راننده اتوبوس جان خود را از دست داد و ۴۷ دانش آموز و معلم مجروح شدند.

به گفته پلیس این اتوبوس حامل گروهی از دانش آموزان جوان بین ۹ تا ۱۱ ساله و معلمانشان برای یک سفر مطالعاتی عازم بانکوک بود.

پلیس گفت که حادثه مشابهی در ۱۷ مارس سال گذشته اتفاق افتاد، اتوبوس تور، حامل دانش آموزانی بود که در یک سفر آموزشی دیگر بودند، با یک خودرو برخورد کرده و به دره کنار جاده‌ای در منطقه ساوانکالوک در استان سوکوتای سقوط کرد. در آن حادثه دو دانش آموز کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

چنین حوادث مرگباری که شامل دانش آموزان در سفرهای مطالعاتی می شود، سؤالاتی را در مورد مناسب بودن و ایمنی سفر در ساعات تاریکی ایجاد کرده است.

طبق ضوابط تعیین شده از سوی دفتر کمیسیون آموزش پایه، حمل‌ونقل دانش آموزان در طول شب در تورهای مطالعاتی مجاز نمی باشد. آنها همچنین تصریح می‌کنند که مسیرهای انتخابی باید ایمن باشند، اتوبوس‌های مورد استفاده باید از وضعیت خوبی برخوردار باشند و رانندگان باید دارای گواهینامه رانندگی معتبر و دارای سوابق رانندگی خوب باشند. همچنین اگر قرار است سفر چهار ساعت یا بیشتر طول بکشد، باید دو راننده برای هر اتوبوس تعیین شود.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.