دو زن خارجی به جرم کار به عنوان راننده تاکسی در تایلند دستگیر شدند

به اشتراک بگذارید:

یک زن نروژی و دیگری قزاقستانی‌ به صورت جداگانه در حالی که به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار بودند، دستگیر شدند. یکی از آنها در جزیره پنگان در استان سورات تانی و دیگری در پوکت بازداشت شدند.

طبق قوانین تایلند، اتباع خارجی به استثنای خلبانانی که در هواپیمایی‌های بین‌المللی مشغول به کار هستند، از درگیر شدن در مشاغل رانندگی وسایل نقلیه منع می‌شوند.

روز پنجشنبه (۷ مارس ۲۰۲۴)، مقامات اداره مهاجرت استان سورات تانی و پلیس جزیره پنگان، خانم اونی ۵۶ ساله، شهروند نروژی را هنگامی که به عنوان راننده تاکسی مشغول به کار بود، دستگیر کردند.

همچنین روز چهارشنبه، خانم یکاترینا ۵۱ ساله، شهروند قزاقستانی به جرم مشابه در پوکت دستگیر و تحویل پلیس داده شد.

قبل از دستگیری، بازرسان ویژه، یک وب‌سایت روسی زبان را کشف کردند که خدمات مختلف سفر از جمله خدمات ترانسفر فرودگاهی در فرودگاه پوکت را ارائه می‌دادند. آنها معتقد بودند که خارجی‌ها خودشان خدمات مندرج در وبسایت را اداره می‌کنند. در اقدامات بعدی که به صورت نا محسوس انجام شد توانستند به نتایج نهایی دست پیدا کرده و افراد خاطی را دستگیر کنند.

بر اساس سیاست دولت سرتا تواویسین، نخست وزیر تایلند، تشدید نظارت بر اتباع خارجی که به طور غیرقانونی در تایلند کار می کنند، بخشی از اقدامات امنیتی به منظور تقویت و رونق اقتصادی است.


بیشتر بخوانید:






0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.