اداره مهاجرت تایلند سامانه جدید گزارش ۹۰ روزه خود را راه اندازی کرد

به اشتراک بگذارید:

سامانه جدید اداره مهاجرت تایلند در بخش خدمات آنلاین وب سایت این اداره با انتخاب فرم TM47، که نام رسمی فرم مورد استفاده برای گزارش ۹۰ روزه است در ۲ سپتامبر راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت.

برای استفاده از سیستم جدید گزارش دهی آنلاین ۹۰ روزه، اتباع خارجی باید در این سامانه ثبت نام کنند.

مواردی که باید در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشد:
  • اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام باید به زبان انگلیسی ارسال شود.
  • پس از تأیید، یک رمز عبور به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال خواهد شد (محتمل است که حدود ۲ ساعت طول بکشد تا رمز عبور را دریافت کنید، برای اطمینان پوشه هرزنامه و یا اسپم خود را بررسی کنید!)
  • گزارش آنلاین ۹۰ روزه را می توانید حداکثر ۱۵ روز قبل از تاریخ ارائه گزارش، ثبت و ارسال کنید.
  • به گفته اداره مهاجرت، تاییدیه گزارش ۹۰ روزه باید ظرف ۳ روز پس از ارسال، بازگردانده شود. توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت تاییدیه حتما حضوری در محل اداره مهاجرت محل زندگیتان اقدام به ارسال گزارش نمایید تا از اعمال هر گونه جریمه نقدی به خاطر دیر کرد در امان باشید.
  • همچنین از طریق همین سامانه می‌توانید وضعیت گزارش ارسال کرده خود را بررسی نمایید.
  • لازم به ذکر است که سامانه گزارش دهی آنلاین ۹۰ روزه در صورتی که شما در حال تکمیل اولین گزارش ۹۰ روزه خود باشید قابل استفاده نخواهد بود و همچنین نمی توانید از آن برای تکمیل گزارش اول خود پس از دریافت پاسپورت جدید استفاده کنید. در هر دو مورد، بایستی شخصاً در اداره مهاجرت محلی زندگی خود اقدام به ارسال گزارش نمایید. پس از آن می توانید از سامانه آنلاین گزارش ۹۰ روزه استفاده کنید.

در همین حال، همزمان با راه اندازی این سامانه، اداره مهاجرت همچنین سامانه رزرو نوبت آنلاین جدیدی را راه اندازی کرده است که به خارجی ها اجازه می دهد تا قبل از مراجعه به اداره مهاجرت محلی خود قرار ملاقات رزرو کنند.

در زمان نگارش این مطلب، اداره مهاجرت بانکوک (بخش ۱) در سیستم نوبت دهی آنلاین ذکر نشده است. همچنین باید توجه داشت که در صورت استفاده از VPN، سیستم قرار ملاقات ممکن است کار نکند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.