محله سامیان در بانکوک برای اولین بار به مرکز جشن آب تبدیل می‌شود

به اشتراک بگذارید:

محله‌ سامیان بانکوک در طول جشن سونکران، برای اولین بار به جمع یکی از مراکز آب‌بازی و کنسرت‌های رایگان پایتخت اضافه می‌شود که در سه روز از گرم ترین ماه سال برگزار می‌شود.

از ۱۳ تا ۱۵ آوریل، کل کوچه چولالونکورن سوی ۵ (Chulalongkorn Soi 5) به روی ترافیک بسته خواهد شد تا راه را برای رویداد “Samyan Water Street 2024” که توسط کارآفرینان و مشاغل محلی به مناسبت سال جدید تایلند برگزار می‌شود، باز کنند.

برج‌های آب در امتداد خیابان قرار داده خواهند شد تا مردم سطل‌ها و تفنگ‌های آب خود را پر کنند تا اطمینان حاصل شود که همه کاملاً خیس شده‌اند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از رژه‌های زیبای سونکران و کنسرت‌های رایگان در دو استیج از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۱۱ شب در طول سه روز لذت ببرند.

در ۱۳ آوریل، گروه‌های موسیقی که روی صحنه می‌روند شامل YOURMOOD، XI، و CDGUNTEE هستند، در حالی که CHILAX، NICECNX، PIXXIE و WIZZLE روز بعد اجرا خواهند کرد. این جشن در ۱۵ آوریل با اجرای MIRRR، PROJECT M.O.N.، FLI:P و MAYARAP به پایان می رسد.

غرفه‌های غذا و بازی نیز برپا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند بصورت رایگان از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب ازاین رویداد بازدید کنند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.