برگزاری مراسم عروسی اینترنتی از طریق برنامه زوم در تایلند

به اشتراک بگذارید:

زوج تایلندی در استان کُن گِن (Khon Kaen) روز شنبه مراسم ازدواج خود را در هتلی در این شهر تحت محدودیت‌های کرونایی گرفتند.

محدودیت‌های کرونایی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در استان کُن گِن به این شرح بود که فقط کمتر از ۵۰ نفر می‌توانستند در مراسم عروسی شرکت کنند، اما عروس و داماد جوان با به کارگیری تکنولوژی و با استفاده از برنامه زوم توانستند دوستان و اقوامی که نمی‌توانستند حضوری در این مراسم شرکت کنند را به این مراسم آنلاین دعوت کردند.

ناچا کنگتونگ و سوپان پرومسیری گفتند که آنها به دلیل وضعیت کویید ۱۹ در تایلند، سه بار برنامه‌های عروسی خود را به تعویق انداخته اند. آنها گفتند، ما برای برنامه‌ریزی عروسی در هتلی که اقدامات پیشگیرانه کرونا را دنبال می‌کردند، از اداره بهداشت عمومی استان درخواست مجوز کردیم. در پی آن، از همه شرکت کنندگان در محل خواسته شد تا حداقل ۱۴ روز قبل از عروسی از سفر به مناطق پر خطر خودداری کنند.

برگزارکنندگان مراسم، عروسی را از طریق سیستم کنفرانس ویدیویی برنامه زوم برای بیش از صد نفر از دوستان و اقوام دو خانواده پخش کردند.

آنها افزودند: ما می خواستیم کسانی که نمی توانند حضوری در اینجا باشند و شادترین لحظه زندگی ما را شاهد باشند، تصمیم گرفتیم عروسیمان را پخش آنلاین برگزار کنیم تا آنها را از احتمال ابتلا به ویروس کرونا مصون نگه داریم.

استان کُن گِن به عنوان منطقه کنترل متوسط ​​(رنگ نارنجی) طبقه بندی شده است. این استان پنج مورد جدید کرونایی را روز شنبه گزارش داده است که مجموع مبتلایان از اول آوریل را به عدد ۱۵۱۵ رسانده است. از این تعداد، ۷۰۸ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند در حالی که ۹ نفر فوت کرده اند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.