مسابقات فرمول یک در تایلند برگزار خواهد شد

به اشتراک بگذارید:

سرتا تاویسین، نخست‌وزیر تایلند در مورد تلاش برای سازماندهی مسابقات فرمول یک در خیابان‌های بانکوک با گروه فرمول یک گفتگو خواهد کرد.

بنا به گزارش‌ها، آقای سرتا روز دوشنبه (۲۲ آوریل) با استفانو دومنیکالی، مدیر اجرایی گروه فرمول یک، در خانه دولت دیدار خواهد کرد تا در مورد امکان میزبانی مسابقات فرمول یک در بانکوک گفتگو کند.

چای واچارونگ، سخنگوی دولت در گفتگو با روزنامه تانستاکیج (Thansettakij) گفت، گروه فرمول یک علاقه‌مندی خود نسبت به برگزاری مسابقات F1 در تایلند را ابراز کرده است و اضافه کرد که مسابقات می‌تواند یا در پیست مسابقه یا در خیابان‌های سطح شهر بانکوک برگزار شود.

وی گفت:

وی گفت: “اساساً، اگر F1 قرار است در تایلند برگزار شود، ما می خواهیم که در خیابان‌های بانکوک و در صورت امکان، در محدوده خیابان راچادامنون (Ratchadamnoen) در اطراف جزیره راتاناکوسین (Rattanakosin) برگزار شود. ما در حال حاضر روی این موضوع کار می کنیم.”

آقای چای همچنین گفت که زیبایی جزیره راتاناکوسین در حین برگزاری این رویداد به صورت جهانی ارائه و پخش خواهد شد و این در راستای چشم انداز «تحریک گردشگری تایلند» نخست‌وزیر است.

وی افزود: امید است این مسابقات در پایان سال جاری برگزار شود.

پیش از این، حزب حاکم پو‌تای (Pheu Thai) در پستی در پلتفرم X گفته بود که سرتا در طول سفر خود به فرانسه با دومنیکالی ملاقاتی آنلاین داشته است و سازمان‌دهنده فرمول یک، تایلند را مکان خوبی برای برگزاری مسابقات می‌داند.

این حزب همچنین اشاره کرد، نخست‌وزیر اطمینان دارد که اگر این رویداد در تایلند برگزار شود، گردشگران زیادی را به کشور جذب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.