تایلند مقاصد بیشتری را به طرح سندباکس اضافه کرد

به اشتراک بگذارید:

در جلسه اخیر ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹، تایلند مقاصد بیشتری را به طرح سند باکس اضافه کرد که همه آنها در جنوب تایلند واقع شده‌اند و اسامی شهرهای مهم دیگری مانند بانکوک، پاتایا و چیانگ مای در آخرین بروزرسانی ذکر نشده‌اند.

طرح سند باکس برای اولین بار در پوکت در اول جولای سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد که طبق آن مسافران زمانی که آزمایش پی سی آر منفی داشته باشند می‌توانند بدون قرنطینه وارد تایلند شوند، اقامت کنند و آزادانه در منطقه سند باکس برای ۷ روز اول اوقات خود را سپری کرده سپس به سایر نقاط تایلند بروند.

در حال حاضر، با تعلیق طرح Test & Go به مدت نامشخص، مسافران فقط می توانند برای طرح های سند باکس یا ورود قرنطینه‌ای درخواست دهند. افرادی که دارای تاییدیه های Test & Go هستند ممکن است همچنان بتوانند وارد تایلند شوند که آخرین تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در این خصوص در جلسه روز ۱۵ ژانویه اعلام خواهد شد.

در جلسه دیروز (۷ ژانویه)، جزیره ساموئی، جزیره پنگان، جزیره تائو، پَن یا و کرابی با تایید ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ وارد طرح سند باکس شدند.

همچنین دیروز اعلام شد که تعداد مناطق با وضعیت نارنجی افزایش یافته است و اکنون تنها ۷ منطقه «آبی» باقی مانده است که به رستوران ها اجازه می دهد تا ساعت ۹ شب به سرو الکل ادامه دهند. مناطق آبی شامل بانکوک، چونبوری، کانچانابوری، کرابی، نونتابوری، پاثوم تانی، پَن یا و پوکت هستند.

فروش مشروبات الکلی در رستوران‌های مناطق نارنجی ممنوع خواهد بود در حالی که در منطقه آبی رستوران‌ها می‌توانند با اعمال اقدامات پیشگیرانه تا ساعت ۹ شب الکل سرو کنند. بنابراین حداقل برای کسب‌وکارهای آسیب دیده پاتایا، بانکوک و پوکت، راه‌حلی باقی می‌ماند که «نوعی» به بارها و رستوران‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند مشروبات الکلی سرو کنند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.