تایلند طرح بدون ویزا برای گردشگران روسی را تمدید کرد

به اشتراک بگذارید:

کابینه دولت تایلند روز سه شنبه (۲۳ آوریل) معافیت روادید ۶۰ روزه برای گردشگران روس را تصویب کرد که از اول ماه مه تا ۳۱ ژوئیه اجرایی خواهد شد.

چای واچارونگ، سخنگوی دولت تایلند گفت، این معافیت به منظور افزایش درآمد گردشگری و تحریک اقتصاد کشور در نظر گرفته شده است.

پیش از این، دولت حداکثر مدت اقامت بدون روادید ۹۰ روزه را برای جذب گردشگران روسی در فصل شلوغ تصویب کرده بود که طبق آن قرار بود در پایان این ماه (آوریل) منقضی شود.

آقای چای گفت، علاوه بر این، کابینه روز سه شنبه معافیت ۳۰ روزه روادید برای گردشگران بنگلادشی با پاسپورت رسمی را تصویب کرد.

بر اساس گزارش وزارت گردشگری و ورزش، از اول ژانویه تا ۷ آوریل، این کشور ۹/۹۸ میلیون گردشگر خارجی جذب کرده است که در مجموع ۴۸۴ میلیارد بات گردش مالی ایجاد کرده‌اند.

بازارهای اصلی گردشگری تایلند در این دوره، چین با ۱/۸۸ میلیون گردشگر، مالزی (۱/۲۴ میلیون گردشگر)، روسیه (۶۶۰ هزار و ۹۵۳ گردشگر)، کره جنوبی (۵۸۸ هزار و ۷۵۹ گردشکر) و هند (۵۱۰ هزار و ۷۸۹ گردشگر) بودند.

تایلند در ماه مارس طرح دائمی بدون روادید را برای گردشگران چینی معرفی کرد. امروز (۲۳ آوریل) دولت تفاهمنامه معافیت دائمی ویزا برای گردشگران قزاقستانی را امضا کرد.


بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.