بی‌وای‌دی پرفروش‌ترین خودروساز نمایشگاه خودرو بانکوک شد

به اشتراک بگذارید:

بی‌وای‌دی (BYD) تولیدکننده خودروهای الکتریکی چینی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو بانکوک ۲۰۲۴ که دیروز به پایان رسید، فروش بالایی را تجربه کرده و بیش از ۵ هزار رزرو برای خودروهای خود ثبت کرد. ION و DePaul همچنین در بازار خودروهای الکتریکی عملکرد برجسته‌ای داشتند.

نمایشگاه خودرو امسال که با پیش نمایش رسانه‌ها در ۲۵ تا ۲۶ مارس آغاز شد، موفقیت آمیز اعلام شد و کارشناسان صنعت مشتاقانه منتظر آمار کلی رویداد از سوی برگزارکننده این رویداد هستند. این رویداد پس از سیر منفی بازار خودرو در سال ۲۰۲۳ و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ استقبال خوبی داشت است. سیر نزولی بازار خودرو به چالش‌های اقتصادی، بدهی‌های خانوارها و تشدید سختی نهادهای مالی نسبت داده شده است.

در همین حال، چندین شرکت عملکرد خود را گزارش کرده اند. BYD که همچنان طرفداران زیادی دارد و توجه بسیاری را در بازار خودروهای الکتریکی به خود جلب کرده‌ است، به نظر می‌رسد بهترین عملکرد را داشته باشد، اگرچه کیا با مدل جدید EV5 خود نیز به آمار و ارقام قابل توجهی دست یافته است.

برندهایی مانند میتسوبیشی، نیسان و مزدا که خودروهای برقی ندارند و پیش‌بینی کمتر از ایده‌آل از بازار داشتند، نیز توانستند ارقام رزرو قابل احترامی را ثبت کنند.

اطلاعات اولیه برخی از برندها در نمایشگاه خودرو بانکوک به شرح زیر است:

برند خودروتعداد رزرو
برند بی‌وای‌دی (BYD)۵۳۴۵ خودرو
برند ام جی۳۷۰۹ خودرو
برند آی‌او‌ان (ION)۳۰۱۸ خودرو
برند دی‌پائول (DePaul)۳۰۰۰ خودرو
برند گریت وال (Great Wall)۲۸۱۵ خودرو
برند نیسان۲۴۸۸ خودرو
برند مزدا۲۲۹۲ خودرو
برند مرسدس بنز۱۶۴۲ خودرو
برند سوزوکی۱۶۰۸ خودرو
برند فورد۱۴۵۰ خودرو
برند کیا۱۱۵۱ خودرو
برند لوتاس (Lotus)۳۳ خودرو

بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.