پروژه وان بانکوک با هدف تبدیل شدن به قلب پایتخت تایلند، افتتاح شد

به اشتراک بگذارید:

پروژه وان بانکوک (One Bangkok)، بزرگ‌ترین و گران‌ترین پروژه توسعه شهری تایلند، سرانجام پس از هفت سال، برخی از مناطق خود را به روی عموم باز کرد.

این پروژه بلندپروازانه که توسط TCC Assets و Frasers Property Holdings توسعه یافته است منطقه ۴۱ هکتاری در قلب بانکوک را تصرف کرده است. وان بانکوک میزبان پنج ساختمان با کاربری مختلط، سه ساختمان مسکونی و پنج هتل، از جمله اولین هتل ریتز کارلتون و آنداز بانکوک خواهد بود. در حال حاضر تنها دو ساختمان اداری آن فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است مابقی پروژه در سه ماهه چهارم سال جاری افتتاح شود.

وان بانکوک برای علاقه‌مندان به خرید در بانکوک، سه مرکز خرید متصل و منطقه‌ای به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع را نیز در خود جای خواهد داد.

وان بانکوک همچنین دارای فضای سبز ۱۹ هکتاری است که ساختمان‌های دارای گواهینامه لید (گواهینامه ساختمان‌های سبز را LEED می‌گویند) را در آغوش گرفته است. این مجموعه همچنین از طریق یک زیرگذر عابر پیاده به ایستگاه ام‌آر‌تی لومپینی متصل خواهد شد.

بیشتر بخش‌های وان بانکوک تا پایان سال جاری به روی عموم باز خواهد شد. با این حال، بلندترین ساختمان که قرار است به بلندترین ساختمان تایلند تبدیل شود، به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

این پروژه عظیم حداقل ۹۰ میلیون بازدید کننده در سال را هدف‌گذاری ‌می‌کند که ۶۰ درصد آن تایلندی‌ها و خارجی‌های مقیم تایلند و ۴۰ درصد گردشگرانی که به تایلند سفر می‌کنند، خواهد بود.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.