سونی با راه‌اندازی واحد نیمه هادی در تایلند، فعالیت خود را گسترش می‌دهد

به اشتراک بگذارید:

گروه سونی واحد جدیدی از کارخانه نیمه‌رسانای خود را در تایلند راه‌اندازی کرده است تا تولید سنسورهای خودرو را افزایش دهد.

این شرکت ۶۶ میلیون دلار (حدود ۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون بات) در واحد جدید خود سرمایه گذاری کرده است و انتظار دارد تا سال ۲۰۲۶ حدود ۲ هزار شغل جدید ایجاد کند. این مرکز عمدتاً حسگرهای تصویر را برای سیستم های پیشرفته کمک راننده تولید می کند و هدف آن افزایش سهم بازار خود به ۳۹ درصد تا سال ۲۰۲۵ است.

علاوه بر این، این واحد دیودهای لیزری را برای درایوهای هارد دیسک با ظرفیت بالا تولید می کند. علیرغم افزایش هزینه‌های نیروی کار، سونی از امتیازات قابل توجهی در تایلند برخوردار است و قصد دارد با دانشگاه‌های محلی برای استخدام مهندسان همکاری کند.

شرکت نیمه هادی سونی با تمرکز بر فرآیندهای مونتاژ نیمه هادی‌ها، از جمله سنسورهای تصویر برای کاربردهای خودرو و دستگاه های نمایش، فعالیت خود را در یک کارخانه جدید در تایلند آغاز کرده است. تاسیسات جدید که به نام “ساختمان شماره ۴” شناخته می شود، با هدف ایجاد حدود ۲ هزار شغل جدید و کمک به گسترش صنعت نیمه هادی در تایلند است.

علاوه بر این، این شرکت متعهد به شیوه‌های پایدار، با استفاده از انرژی‌های ۱۰۰ درصد تجدیدپذیر و اجرای فناوری‌های کارآمد انرژی است. انتظار می رود تکمیل ساختمان شماره ۴ خط تولید سونی را ارتقا دهد و به تکامل پایدار کسب‌وکار آن کمک کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.