جشنواره خوش آمدگویی از امروز به مدت یک ماه در پوکت برگزار خواهد شد

به اشتراک بگذارید:

مقامات استانی پوکت و نهاد گردشگری تایلند برای استقبال از گردشگران ورودی به پوکت تحت طرح Sandbox، جشنواره‌ای یک ماهه با عنوان “Colorful Phuket” در پتونگ و شهر پوکت برگزار خواهند کرد.

افتتاحیه بزرگ این جشنواره امروز (۳ ژوئیه) در ساحل پتونگ برگزار می شود و یک رویداد مهم دیگر، برای روز یکشنبه در شهر تاریخی پوکت برنامه‌ریزی شده است.

مقامات استان بعد از ظهر روز جمعه با اطلاعیه لحظه آخر اعلام کردند؛ روز شنبه، ۳ ژوئیه، در ساحل محبوب پتونگ، از ساعت ۳ بعدازظهر کامیون‌های سیار غذا‌های محلی حضور خواهند داشت، همچنین مراسم آتش‌بازی از ساعت ۷:۳۰ تا ۸ بر پا خواهد شد.

روز یکشنبه (۴ ژوئیه)، از ساعت ۷:۳۰ عصر تا ۸ شب، نمایش نور و صدا در موزه پوکت (Peranakannitat) در شهر پوکت برگزار می شود.

پس از افتتاحیه بزرگ، آثار هنری و بازارها در طول ماه ژوئیه در مکان‌های مختلف در سراسر جزیره راه اندازی می شود که به شرح زیر می‌باشد:

  • از ۳ تا ۹ ژوئیه: ایستگاه‌های هنری رنگارنگ در شهر تاریخی پوکت و ساحل پتونگ به همراه کامیون‌های غذا‌های محلی و کنسرت‌های کوچک برپا خواهد شد.
  • از ۱۰ تا ۱۶ ژوئیه: فعالیت های موج سواری و ورزش های دریایی با نمایشگرهای رنگارنگ فتوژنیک در ساحل کاتا و برنامه تمرین مدیتیشن و یوگای غروب خورشید در دماغه پروم تِپ که یکی از کم‌ نظیرترین مکان‌ها برای عکاسی و تماشای غروب زیبای آفتاب است، بر‌گزار می‌شود.
  • از ۱۷ تا ۲۳ ژوئیه: راه‌اندازی ایستگا‌ه‌های هنر‌های دیجیتال و برنامه موسیقی خیابانی در ساحل پتونگ
  • از ۲۴ تا ۳۱ ژوئیه: برگزاری جشنواره هنر‌های نورپردازی و موسیقی خیابانی در شهر تاریخی پوکت.
پوستر جشنواره پوکت

بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.