نخست‌وزیر تایلند سوءتفاهمات در مورد «جشن آب ۲۱ روزه» را برطرف کرد

به اشتراک بگذارید:

وزارت گردشگری و ورزش تایلند به دستور نخست‌وزیر سرتا تاویسین مامور شده است تا سوءتفاهمات عمومی درباره مدت زمان جشن سونکران امسال را برطرف کند.

آقای سرتا روز دوشنبه (۸ آوریل) گفت، وزیر گردشگری و ورزش، خانم سوداوان وانگسوپاکیجکسل، توضیح خواهد داد که مدت زمان تمدید شده جشن سونکران، که به گفته دولت، ۲۱ روز است، چیست.

برخی از گردشگران خارجی این را به این معنا اشتباه گرفتند که از اول آوریل به مدت ۲۱ روز در سراسر کشور هر روز نبردهای آبی برگزار خواهد شد.

هفته گذشته، سخنگوی دولت چای واچارونک گفت، اگرچه جشنواره جهانی آب ماها سونکران از ۱ تا ۲۱ آوریل در سراسر کشور ادامه دارد، اما این رویداد به طور همزمان در هر استان برگزار نمی شود.

او گفت که سازمان گردشگری تقویمی دارد که ۲۱ روز جشن‌های سراسری را از ۱ تا ۲۱ آوریل نشان می دهد.

فقط جشن‌های اصلی که شامل نبردهای آبی است تقریباً در هر استان از ۱۳ تا ۱۵ آوریل برگزار می شود.

اخیراً یک گردشگر چینی سردرگم شده با تفنگ آبی در بیرون یک مرکز خریدی در بانکوک دیده شده است، اما متوجه شد که هیچ کس دیگری در حال جشن گرفتن و آب‌بازی نیست.

نخست وزیر با توجه به رفع سوء تفاهم، خواستار صبر عمومی شد و علت سردرگمی را انتشار اطلاعات متناقض در مورد قالب اصلاح شده برای امسال عنوان کرد.

آقای سرتا همچنین گفت که هر استان باید با توجه به ریشه‌های فرهنگی خود از جشن‌ سونکران منحصر به فرد خود لذت ببرد.

در برخی مناطق محلی، مانند منطقه پرا پرادانگ در ساموت پراکان و پاتایا، جشن سونکران به طور معمول پس از دوره‌ اصلی ۱۳ – ۱۵ آوریل برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:






4.7 3 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.