از سنت‌ها تا نبرد‌های آبی: جشن‌ سونکران در ۱۱۸ نقطه بانکوک برگزار می‌شود

به اشتراک بگذارید:

با نزدیـک شدن جشـن پرهیجـان و پرطرفـدار سونکــران، دولت تایلنـد و بخش خصوصـی ترتیبـات جشـن‌هـای سرگـرم کننده در ۱۱۸ مکـان بانکـوک را آغـاز کـرده‌اند.

این جشن‌ها طیف وسیعی از فعالیت‌ها را نوید می‌دهند، از «سونکران فرهنگی»، که در آن فعالیت‌های آرام و ملایم و آداب و رسوم سنتی دنبال می‌شود و از طرفی دیگر «سونکران مملو از سرگرمی و شور و هیجان» که در آن فعالیت‌های بسیار شدید آب‌پاشی با سرگرمی‌ها و اجراهای پر جنب و جوش همراه خواهد بود.

چادچارت سیتیپانت، شهردار بانکوک به بانکوکی‌ها توصیه کرد که با اطلاعیه‌های مربوط به مسدود شدن جاده‌ها در طول سونکران، به‌روز بمانند. وی گفت: مردم باید فعالیت‌های خود را از قبل برنامه ریزی کنند. وی همچنین به مردم توصیه کرد که خودروهای خود را در خانه نگه دارند و به دلیل محدودیت پارکینگ از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند. برای اطمینان از نظم و جلوگیری از ازدحام، پلیس با دستفروش‌هایی که راهبندان ایجاد می‌کنند برخورد کرده و ایست‌ بازرسی‌هایی در نقاط مختلف برپا خواهد کرد.

او گفت: “تدابیر ایمنی در مکان‌هایی مانند محله کائوسان با نصب دوربین‌های مداربسته و هوش مصنوعی، بلندگوها برای اطلاع‌رسانی اضطراری و ایجاد یک مرکز فرماندهی برای نظارت بر منطقه، تشدید خواهد شد.”

با افزایش تلاش‌ها برای ترویج گردشگری و سیاست بدون روادید تایلند و چین، انتظار می‌رود که تعداد گردشگران در سال جاری افزایش یابد.

جزئیات برخی از ۱۱۸ نقاط جشن سونکران را از طریق این لینک مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.