دو شهروند نیوزیلندی به پلیس راهنمایی و رانندگی در پوکت حمله کردند

به اشتراک بگذارید:

پلیس تایلند اعلام کرد، عصر شنبه (۱۶ مارس ۲۰۲۴) دو مرد نیوزیلندی پس از مجروح کردن یک پلیس راهنمایی و رانندگی در جزیره پوکت و تلاش برای ربودن اسلحه او، دستگیر شدند.

ساعت ۳:۵۰ بعد از ظهر روز شنبه، یک پلیس راهنمایی و رانندگی از ایستگاه چالونگ به موتورسواری که با سرعت بالا در یک منطقه پرتردد رانندگی می‌کرد دستور توقف داد. همیش دی، ۳۶ ساله، و اسکار دی، ۳۸ ساله از دستور پلیس سرپیچی کرده و دست به فرار می‌زنند. پلیس برای بازجویی از آنها، آنها را تعقیب کرد.

این دو شخص در نهایت موتورهایشان را متوقف کردند و با داد و فریاد به سمت پلیس حمله‌ور شدند. پلیس با تلفن همراه خود عکس العمل آنها را ضبط کرد.

آنها سپس مانع ضبط کردن پلیس شده و او را به زور روی زمین انداختند و سعی کردند اسلحه او را بربایند. در جریان درگیری، اسلحه یکبار منفجر شد اما گلوله به کسی اصابت نکرد.

نیرو‌های کمکی دیگری از ایستگاه چالونگ به محل حادثه شتافتند و هر دو نیوزلندی را دستگیر کردند. آنها بعداً به سرقت، ممانعت از انجام وظیفه پلیس، حمله فیزیکی به پلیس، رانندگی بدون گواهینامه و رشوه متهم شدند.

رئیس ایستگاه پلیس چالونگ، روز یکشنبه گفت که هر دو نیوزلندی در حال بازداشت هستند و روز دوشنبه به دادگاه استانی پوکت منتقل خواهند شد، جایی که درخواست تمدید بازداشت آنها ثبت خواهد شد.

وی گفت که پس از دستگیری، هر دو شخص پیشنهاد رشوه به پلیس داده بودند.

پلیس راهنمایی و رانندگی در حال انجام وظیفه، از ناحیه انگشتان دست و بازو مجروح شده و تحت مداوا قرار گرفت. او برای انجام وظیفه‌اش مورد تجلیل و پاداش قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.