از زمان بازگشایی پوکت، تست کرونای ۶ مسافر ورودی مثبت اعلام شده است

به اشتراک بگذارید:

تاکنون، ۶ نفر از گردشگرانی که تحت طرح بازگشایی پوکت وارد این جزیره شده اند، آزمایش کرونایشان مثبت گزارش شده است. کسانی که در تماس نزدیک با آنها بودند به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

طرح بازگشایی به اصطلاح Sandbox پوکت به مسافرانی که کاملاً واکسینه شده اند این امکان را می‌دهد تا بدون انجام قرنطینه اجباری وارد جزیره پوکت شوند. به گزارش بانکوک پست، تقریباً ۴۰۰۰ گردشگر از ۱ تا ۱۰ ژوئیه وارد پوکت شده اند.

اولین مورد کرونا هفته گذشته کشف شد. مردی که از امارات متحده عربی سفر کرده بود پس از انجام آزمایش اولیه خود پس از ورود به تایلند جواب آزمایش مثبت دریافت کرد. به مسافرانی که با پرواز مشابه وارد کشور شده بودند، دستور قرنطينه داده شد.

۲ کودک میانماری که به همراه خانواده وارد پوکت شده بودند نتیجه دومین آزمایش کویید ۱۹ آنها مثبت اعلام شد. کودکان ۸ و ۹ ساله در حالی به بیمارستان اعزام شدند که به خانواده‌های واکسینه شده آنها دستور داده شده بود که خودشان را قرنطینه کنند.

امروز رئیس اداره بهداشت پوکت، کوساک کوکیاتیکون، ۳ مورد دیگر را در میان گردشگران پوکت گزارش داد. وی گفت، موارد جدید شامل یک تبعه ۴۵ ساله میانماری است که با یک خانواده ۷ نفره سفر کرده است، یک تبعه ۲۸ ساله آفریقایی که با ۲ دوست و یک شهروند ۱۳ ساله سوئیس که به همراه خانواده وارد این جزیره شده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.