مستأجر خارجی فرار و آپارتمان را پر از زباله ترک کرد

به اشتراک بگذارید:

صاحب‌خانه یک واحد آپارتمانی در بانکوک پس از اینکه مستأجر فرانسوی بدون پرداخت دو ماه اجاره فرار کرده و واحد مسکونی خود را پر از زباله دید، به شدت گریه کرد.

این صاحب‌خانه زن در حساب تیک‌تاک خود، دو روز پیش ۱۵ عکس از یک توده زباله بر روی مبلمان، صندلی، میز ناهارخوری، قفسه‌های آشپزخانه و تخت و همچنین در توالت و بالکن اتاق خود را منتشر کرد.

این زن تایلندی گفت که مستاجر فرانسوی دو ماه است که اجاره واحد پاتاناکارن – تونگ‌لو در بانکوک را پرداخت نکرده است، بنابراین او برای بررسی به آپارتمان رفت و هنگامی که در را باز کرد، اتاقش «شبیه به منطقه جنگی» شده بود.

او عکس‌ها و داستان را دو روز پیش به اشتراک گذاشت و تا صبح یکشنبه، پست او بیش از ۱/۲ میلیون بار دیده شده و بیش از ۲۷ هزار لایک و بیش از ۱۵۰۰ نظر دریافت کرده است.

برخی از کاربران تیک‌تاک متوجه شدند که مستاجر یک گیتار الکتریک و دو آمپر گیتار به جا گذاشته است که به گفته آنها مالک واحد آپارتمان می تواند برای پرداخت هزینه‌های نظافت اتاقش آنها را بفروشد. این کاربر گفت که آمپر گیتار به نظر گران قیمت است و گیتار نیز می تواند قیمت خوبی داشته باشد.

یکی دیگر از کاربران تیک‌تاک به خرید یک ماشین لباسشویی که در داخل دستشویی باقی مانده است ابراز علاقه کرد. صاحب‌خانه گفت که باید یک ماه منتظر بماند تا بتواند کالاهایی که توسط مستاجر پشت سر گذاشته شده است را بفروشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا محل اختفای مستاجر را ردیابی کرده است یا خیر، پاسخ داد که مرد فرانسوی کشور را ترک کرده است.

تصاویری که صاحب‌خانه به انتشار گذاشته است:


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.