مجموع مبتلایان به کرونا در تایلند از مرز یک میلیون نفر گذشت

به اشتراک بگذارید:

وزارت بهداشت عمومی تایلند تأیید کرد که تعداد کل موارد کووید ۱۹ در حال حاضر از مرز یک میلیون نفر فراتر رفته است.

تایلند امروز (۲۰ آگوست)، ۱۹ هزار و ۸۵۱ مورد جدید ابتلا و ۲۴۰ مورد مرگ و میر ناشی از کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته گزارش کرده است. از کل آمار گزارش شده، ۱۹ هزار و ۵۲۶ مورد در بین عموم مردم و ۳۲۵ مورد در زندان‌های این کشور شناسایی شده است. در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۴۷۸ بیمار بهبود یافته از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.

تایلند در آخرین و شدیدترین موج کرونا که نخستین بار در اول آوریل ثبت شد در مجموع ۹۸۰ هزار و ۸۴۷ مورد کرونایی گزارش کرده است که از این تعداد ۷۶۸ هزار و ۳۷۹ نفر از آنها بهبود یافته اند. آمار کلی تایلند از آغاز همه گیری از سال گذشته ۱ میلیون و ۹ هزار و ۷۱۰ نفر است که ۸ هزار و ۸۲۶ نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

در بیانیه‌ای که اخیراً‌ نخست وزیر در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد، گفت؛ اگر محدودیت های کنونی و قرنطینه نسبی در استان های پرخطر به طور موثر اجرا شود، برخی از محدودیت ها از ماه آینده کاهش می یابد. این در حالی است که انتقادات کسب و کار‌های تحت تأثیر محدودیت ها رو به افزایش بوده و گروهی از مشاغل ماساژ این هفته شکایاتی را علیه دولت ارائه کرده اند.

در همین حال، کابینه دولت بودجه ۹/۳ میلیارد باتی را برای خرید واکسن فایزر تصویب کرده است. به گفته سخنگوی دولت تا پایان سال در مجموع ۱۰۰ میلیون دوز از انواع مختلف واکسن ها از جمله بیش از ۳۰ میلیون دوز فایزر تهیه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.