آبشار پا روم یِن در استان اوتای تانی

به اشتراک بگذارید:

آبشار پا روم یِن (Pha Rom Yen) در غرب استان اوتای تانی قرار دارد. منطقه ای کاملاً کوهستانی اما با زیبایی و تاریخ عمیق. گفته می شود که این آبشار یکی از بهترین جاذبه‌های آن منطقه است.

دسترسی به آبشار از طریق یک جاده کوهستانی عالی با مناظر فوق العاده شروع می شود، در اوج مسیر کوهستانی چندیدن منظره خیره کننده خواهید دید که واقعا منحصر بفرد و برای شما جذاب خواهد بود. هنگامی که وارد منطقه آبشار می‌شوید، نهرهایی را می بینید که از کوه بلند، مانند بارش باران به پایین سرازیر می‌شود و از لابلای صخره‌ها در منطقه جنگلی عبور می‌کند.

می توانید درست زیر آبشار بایستید و از دره اطراف در سمت چپ، تصاویر فوق العاده‌ای بگیرید. همیشه مراقب باشید که بیش از حد به لبه آبشار نزدیک نشوید و دقت کنید که روی جلبک‌ها و صخره‌های آهکی لغزنده قدم نگذارید و قبل از هرگونه حرکت ابتدا تعادل خود را حفظ کنید.

آبشار پا روم یِن در منطقه بان مای روم ین (Ban Mai Rom Yen) واقع شده است، جایی که یک هتل شیک به نام Avatarn Miracles در نزدیکی آن است که میتوانید در آنجا اقامت کنید و چندین جاذبه دیگر از قبیل آبشار تاپون کی یای (Tapoen Khi Yai waterfall)، زیارتگاه لائودا (lauda air shrine)، غار تام پو وای (Tam Phu wai) و پارک ملی چالوم راتاناکوسین (Chaloem Rattanakosin) در جنوب که می‌توانید در سفر خود به آن منطقه از آنها نیز دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت آبشار

بیشتر ببینید:





4.5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.