انجمن پزشکان روستایی: موارد کرونایی در تایلند رو به بالا است

به اشتراک بگذارید:

به گزارش Thai PBS، انجمن پزشکان روستایی به مردم تایلند هشدار داده است که مراقبت خود بوده و اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند، زیرا مبتلایان کویید ۱۹ در تایلند طبق گزارشات در حال کاهش نیست. برعکس، در حال افزایش است و به طور متوسط ​​بیش از ۲۰ هزار مورد کرونایی در روز در این کشور به ثبت می‌رسد.

این انجمن امروز (۱۱ اکتبر) در صفحه فیس بوک خود نوشت: “لطفا توجه کنید و هوشیار باشید”. ستاد مدیریت وضعیت کرونا، امروز دو آمار از دو روش آزمایش متفاوت را نشان داده است که در روش آزمایش RT-PCR حدود ۱۰ هزار و ۸۱۷ مورد و با روش آنتی ژن ۱۰ هزار و ۵۵ مورد کرونایی گزارش شده است.

به گفته این انجمن، آمار مبتلایان امروز با احتساب نتایج دو آزمایش بایستی بیش از ۲۰ هزار مورد باشد که با این حال، در جلسه خبری امروز ستاد مدیریت وضعیت کرونا، موارد جدید کرونایی امروز را تنها ۱۰ هزار و ۸۱۷ مورد اعلام کرده است.

انجمن پزشکان روستایی با اشاره به ۳ هزار مورد شدید ثبت شده امروز، گفت؛ طبق آمار موارد کرونایی در تایلند رو به کاهش نیست و به وضوح نشان می دهد که موارد روزانه در این کشور بایستی حدود ۳۰ هزار مورد بوده و در صورت اعمال آزمایشات بیشتر در مناطق پر خطر، این آمار به مراتب بیشتر از آماری خواهد بود که گزارش داده می‌شود.

همچنین افزود، موارد روزانه کویید ۱۹ در تایلند رو به افزایش است، به ویژه در مناطق قرمز، و اشاره کرد که وزارت کشور و سازمان های اداری محلی، در حالی که سیاستمداران بیشتر نگران آماده شدن برای انتخابات هستند.


بیشتر بخوانید:





0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.